بهترین برندهای لیفتراک کدام هستند؟

با وجود کووید-19، فروش جهانی لیفتراک برای سال 2021 تقریباً به 45 میلیارد دلار رسید و انتظار می‌رود تا سال 2030 به بیش از 82 میلیارد دلار برسد. همین امر نیز به افزایش اجاره لیفتراک در بازار نیز دامن زده است. بدین دلیل شرکت های ارائه دهنده خدمات اجاره لیفتراک بیشترین سهم را در خرید این ماشین آلات دارند.

اما مصرف کنندگان با اجاره لیفتراک می‌توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند و برند معتبری از لیفتراک را اجاره کنند. با این حال، بیایید نگاهی بیندازیم به بهترین برندهای لیفتراک که اوج طراحی، ایمنی، راحتی و ارزش را ارائه می‌کنند. سال 2022 نیز می‌تواند سال بزرگی برای سازندگان لیفتراک باشد. برای درک دلیل، ابتدا عواملی را در نظر می‌گیریم که می‌تواند به رشد بازار جهانی لیفتراک کمک کند.

عوامل رشد تولید کنندگان لیفتراک

لیفتراک در بسیاری از صنایع زیر از تقاضای بالایی برخوردار است:

  • خرده فروشی و تجارت الکترونیک
  • ساخت و ساز
  • غذا و نوشیدنی

به نظر می‌رسد که برندهای برتر لیفتراک آماده استفاده از ابزارها و فناوری‌های پیشرفته برای ارتقای محصولات خود هستند. این برندها باعث رشد بازار جهانی لیفتراک خواهند شد و اطمینان می‌دهند که کسب و کارها می‌توانند از محصولات خود برای بهره وری و کارآمدتر شدن بیشتر از همیشه استفاده نمایند.

بهترین لیفتراک

بهترین برندهای لیفتراک

تغییرات زیادی در بخش لیفتراک در حال وقوع هستند. برخی از تولید کنندگان ادغام شده‌اند و برخی دیگر فناوری‌های مختلف را زیر یک سقف گرد هم می‌آورند تا محصولی عالی برای مشتریان فراهم کنند. علیرغم این تغییرات، لیست تولید کنندگان پیشرو لیفتراک عمدتاً شامل موارد زیر هستند:

1- تویوتا (Toyota)

این نباید برای کسی تعجب آور باشد! تویوتا برای سال‌ها پیشرو در تولید لیفتراک بوده و بیش از 700 هزار لیفتراک را برای استفاده در سراسر جهان تولید کرده است. این شرکت هیچ نشانه‌ای در از دست دادن رتبه برتر خود نشان نمی‌دهد و کارخانه حمل و نقل مواد تویوتا در کلمبوس، بزرگترین تولید کننده لیفتراک در جهان و فروشنده برتر در ایالات متحده است که به دلیل کیفیت و قابلیت اطمینان خود شناخته شده است. تویوتا کامیون‌های برقی را در مدل‌های مختلف ارائه می‌دهد .

2- کیون گروپ (KION Group)

گروه کیون یکی دیگر از برندهای موجود در لیست برترین تولید کنندگان لیفتراک است و بزرگترین تولید کننده در اروپا می‌باشد. این گروه دو برند دو برند لیفتراک به نام‌هایLinde  و  Baoliرا به فروش می‌رساند. Linde برای بیش از 150 سال پیشرو در تجهیزات حمل و نقل مواد بوده است و پیشروترین تولید کننده لیفتراک برقی در جهان می‌باشد و به بازار آمریکای شمالی خدمت می‌کند. Baoli محصولات خود را در بازار بین المللی می‌فروشد و دومین تولید کننده بزرگ فناوری انبار در سراسر جهان است. محصولات آن شامل دیزل، گاز، پروپان مایع و کامیون‌های برقی هستند.

3- یونگ هاینریش گروپ (Jungheinrich Group)

یونگ هاینریش گروپ مستقر در آلمان، لیفتراک‌های الکتریکی و کامیون‌های بالابر را ارائه می‌دهد که در آمریکای شمالی توسط به بیش از 400 فروشنده فروخته می‌شود. خط تولید یونگ هاینریش گروپ شامل کامیون‌های متعادل کننده و لیتیوم یونی با تاکید بر بالابرهای با راهروهای باریک است. این سازنده برتر لیفتراک، محصولاتی مانند برجک و کامیون‌های دستی، تراکتورهای یدک‌ کش، واکی استکر و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهد.

4- میتسوبیشی لجیسنکس (Mitsubishi Logisnext)

میتسوبیشی لجیسنکس چهارمین تولید کننده بزرگ لیفتراک است و به عنوان لیفتراک میتسوبیشی فعالیت می‌کند. میتسوبیشی لجیسنکس که در نتیجه ادغام بین لیفتراک میتسوبیشی نیچیو و UniCarriers Corp تشکیل شده است، نام تجاری مشهور کاترپیلار لیفتراک کاترپیلار را تولید می‌کند و دارای تاسیسات تولیدی در ایلینوی و تگزاس می‌باشد. میتسوبیشی شش برند بالابر را ارائه می‌دهد که شامل لیفتراک میتسوبیشی، لیفتراک UniCarriers، لیفتراک برقی نیچیو، لیفتراک CAT، TCM و روکلا هستند.

5- هلدینگ متریال هایستر ییل (Hyster-Yale Materials Handling)

هلدینگ متریال هایستر ییل یا اختصار HYMP شرکت مادر برندهای لیفتراک هایستر و ییل است و به طور مداوم در بین معتبرترین برندهای لیفتراک قرار می‌گیرد. این شرکت که مقر آن در کلیولند، اوهایو است، همچنان به کشف راه‌هایی برای رشد تجارت خود در اروپای شرقی، آسیا اقیانوسیه، آمریکای لاتین و چین ادامه می‌دهد. فراتر از ساخت لیفتراک‌ها، این شرکت به دنبال ایجاد راه حل‌هایی است که مشتریان خود را قادر می‌سازد تا کارایی کارگاه‌ها و انبارهای خود را بهبود ببخشند.

9- کرون اکویپمنت (Crown Equipment)

کرون اکویپمنت یک تولید کننده خصوصی لیفتراک مستقر در اوهایو آمریکا است که در کامیون‌های برقی تخصص دارد. کرون که در سال 1945 شروع به کار کرد، اکنون پنجمین تولید کننده بزرگ لیفتراک برقی در سراسر جهان است. این برند طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد. کرون همچنین جمع کننده سفارشی، استکر و کامیون یدک کش را به فروش می‌رساند.

7- لیفتراک آنهوی هلی (Anhui Heli Forklift)

برند لیفتراک آنهوی هلی که در چین مستقر است، نزدیک به 30 سال متوالی بازار چین را رهبری کرده است و اکنون هفتمین تولید کننده بزرگ لیفتراک در جهان می‌باشد. هلی آنهویی ترکیبی از کامیون‌های باتری آی سی، الکتریکی و لیتیومی را با نام تجاری HELI ارائه می‌دهد. همچنین کانتینرهای خالی، لودرهای چرخدار، تراکتورها، قطعات لیفتراک و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهد.

8- کوماتسو (Komatsu)

کوماتسو یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است که از سالها تجربه همراه با آخرین فناوری‌ها برای ساخت ناوگان لیفتراک‌های کوچک و بزرگ خود استفاده می‌کند. با 25 کارخانه در سراسر جهان، برند لیفتراک کوماتسو این شرکت در زمینه IC پنوماتیک، سوار برقی، بالشتک IC و لیفتراک راهروی باریک تخصص دارد.

9- گروه هانگچا (Hangcha Group)

هانگچا نزدیک به 50 سال است که لیفتراک تولید کرده و لیفتراک‌های آی سی و برقی، کامیون‌های پالت، استکرهای پالت، سکوهای هوایی و کامیون‌های زمین ناهموار را تولید می‌کند.‌هانگچا اولین تولید کننده لیفتراک بوده که یک مدل ضد انفجار برای مناطق پر گاز و گرد و غبار تولید کرده است.

10- هلدینگ متریال کلارک (Clark Material Handling)

کلارک مستقر در کنتاکی اولین کامیون صنعتی احتراق داخلی خود در سال 1917 ساخت. بیش از یک قرن بعد، آنها پنج خط اصلی را ارائه کردند و بیش از یک میلیون کامیون تولید نمودند. این تولید کننده لیفتراک LPG، بنزینی، دوگانه سوز، گازوئیلی، برقی و کامیون‌های دستی موتوردار تولید می‌کند.

برندهای لیفتراک

میزان ایمنی بهترین برندهای لیفتراک

در میان ده‌ها تولیدکننده لیفتراک در سراسر جهان، آنهایی که در بالا نام برده شده‌اند 10 تا از بهترین‌ها هستند. عوامل زیادی وجود دارند که باعث شده‌اند تا برندهای بالا جزء بهترین‌ها باشند، یکی از مهمترین آنها ایمنی است. بر اساس گزارش اداره ایمنی و بهداشت شغلی ایالات متحده (OSHA)، تصادفات مربوط به کامیون‌های صنعتی یا لیفتراک‌ها بار دیگر در رده 10 حادثه ایمنی رایج قرار گرفتند.

از آنجایی که هر سال هزاران تصادف رخ می‌دهد، سازندگان لیفتراک به توسعه طراحی تجهیزات ادامه می‌دهند تا خطرات موجود و در حال تکامل را در نظر بگیرند. با وجود بهترین ارتقاء طراحی ایمنی و ویژگی‌های ایمنی لیفتراک که توسط بهترین برندهای لیفتراک ابداع شده‌اند، یک چیز بیش از همه به جلوگیری از تصادفات و صدمات در حین کار کمک می‌کند. اپراتور آسانسور که به درستی آموزش دیده و مطابق با OSHA است.

کدام برندهای لیفتراک ایمنی در محل کار را در اولویت قرار می‌دهند؟

تولید کنندگان لیفتراک، محصولات خود را با ایمنی بالا توسعه می‌دهند. با انجام این کار آنها مطمئن می‌شوند که کسب و کارها می‌توانند لیفتراک‌هایی را خریداری کنند که کارگران‌شان می‌توانند برای انجام ایمن وظایف مختلف از آنها استفاده کنند. این مهم اغلب به شما کمک می‌کند تا قبل از خرید آسانسور با ویژگی‌های ایمنی لیفتراک آشنا شوید.

این مهم به شما این امکان را می‌دهد تا ویژگی‌های ایمنی مختلف موجود از برندهای بی‌شمار لیفتراک را ارزیابی کنید و آسانسوری را انتخاب کنید که حداقل رساندن خطر برای کارگران شما را آسان کند. همراه با ارزیابی مارک‌های مختلف لیفتراک و ویژگی‌های ایمنی محصولات آنها، باید کارگران خود را برای یک برنامه آموزشی ایمنی لیفتراک آماده کنید. این برنامه به مرور زمان به شما کمک می‌کند تا بیشترین سود را از خرید یا اجاره لیفتراک خود ببرید.

سوالات متداول لیفتراک

1- بزرگترین تولید کننده لیفتراک در جهان چیست؟

تویوتا همچنان بزرگترین تولید کننده لیفتراک در جهان است و پرفروش‌ترین برند در ایالات متحده می‌باشد.

2- چه لیفتراک‌هایی در آمریکا ساخته می‌شوند؟

شرکت‌های تولید کننده لیفتراک مستقر در آمریکا و شرکت‌های بین المللی، دارای کارخانه در ایالات متحده، برترین لیفتراک‌های تولید شده در ایالات متحده عبارتند از:

  • تویوتا
  • میتسوبیشی لجیسنکس
  • هلدینگ متریال هایستر ییل
  • کرون اکویپمنت
  • لیفتراک هلی آنهویی
  • هلدینگ متریال کلارک

3- چند برند لیفتراک وجود دارد؟

حداقل 28 برند مختلف لیفتراک در سراسر جهان وجود دارد.

4- چه کسی بزرگترین لیفتراک جهان را می‌سازد؟

Wiggins Lift یک لیفتراک بزرگ به نام  Wiggins Marina Bullساخته است که قایق‌های 5 هزار کیلوگرمی را تا ارتفاع 23 متر در هوا بلند می‌کند.

 

منابع:

https://www.forkliftcertification.com//