دلایل اجاره لیفتراک

برای دلایل اجاره لیفتراک شرایط مختلفی وجود دارد که ممکن است گزینه مناسبی برای یک تجارت باشد. برخلاف خرید یک لیفتراک جدید، گزینه اجاره دنیایی از انعطاف‌پذیری را از نظر نوع استخدام، مدت زمان استخدام، نوع مدل و شرایط تعمیر و نگهداری ارائه می‌دهند. اجاره همچنین فرصتی برای به حداقل رساندن هزینه‌های عملیاتی، دستیابی به کنترل بیشتر بر مخارج ماهانه و تجهیز منابع مناسب برای کار است. به همین دلیل، ما در زیر به دلایل اجاره لیفتراک می‌پردازیم تا به شما بگوییم که چرا کرایه بهتر از خرید است.

چگونه اجاره لیفتراک برای کسب و کار مفید است؟

لیفتراک‌ها برای حمل و بارگیری و تخلیه موادی استفاده می‌شوند که حمل و نقل آنها از راه دیگری دشوار است. به طور معمول، این وسایل نقلیه زمانی استفاده می‌شوند که مواد باید در فواصل کوتاه جابجا شوند. سه دلیل عمده برای اجاره لیفتراک به شرح زیر هستند:

لیفتراکمقیاس پذیری

کرایه لیفتراک به کسب و کار شما این امکان را می‌دهد که در صورت تغییر نیازهایتان، به راحتی تعداد لیفتراک‌های خود را در هر زمان افزایش یا کاهش دهید. بسیاری از مشاغل نیز تغییرات فصلی پرتقاضا را تجربه می‌کنند که بر نیازهای آنها تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، در طول دوره شلوغی بازار، کسب و کار شما ممکن است به یک لیفتراک اضافی نیاز داشته باشد و شما به راحتی می توانید از طریق اجاره به آن دسترسی داشته باشید.

از طرف دیگر، ممکن است بخواهید تنها یک یا دو مورد را با استفاده از لیفتراک جابجا کنید. در این صورت می‌توانید به همراه اپراتور آموزش دیده، یک لیفتراک را برای چند ساعت اجاره کنید. علاوه بر این، اگر چندین لیفتراک اجاره‌ای می‌خواهید، این امکان را دارید بسته به مدت زمانی که آن را اجاره می‌کنید، تمام تجهیزات سیار را تحت یک بسته مدیریت ناوگان واحد جمع کنید.

پیش بینی پذیری مالی

مدیریت یک کسب و کار به ندرت ساده است و این احتمال وجود دارد که شما بودجه خود را برای راه‌های جدید برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها و بالا نگه داشتن بهره وری بررسی کرده باشید. انتخاب سرمایه گذاری‌های کوچکتر مانند اجاره لیفتراک می‌تواند گزینه خوبی برای کاهش هزینه‌های عملیاتی باشد. بدین دلیل که سود کسب و کار شما از طریق تجهیزاتی که برای آن پول پرداخت کرده‌اید، ایجاد می‌شود. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که وجوهی که برای اجاره لیفتراک خرج می‌کنید، مستقیماً هزینه‌های عملیاتی شما را کاهش می‌دهد.

حتی اگر نیاز به اجاره لیفتراک برای مدت زمان طولانی داشته باشید، سرمایه کسب و کار شما محدود نخواهد شد. در این حالت، شما انعطاف پذیری مالی بیشتری برای کسب و کار خود دارید و برای پیشبرد شرایط اقتصادی خود آماده‌تر خواهید بود.

بهره وری عملیاتی

همه لیفتراک‌های اجاره‌ای باید با قوانین بهداشت و ایمنی مطابقت داشته باشند و مشاغل اجاره لیفتراک معمولاً لیفتراک‌هایی را ارائه می‌کنند که کمتر از دو سال عمر دارند. این بدان معناست که کارکنان شما از جدیدترین تجهیزات با به روزترین ویژگی‌ها استفاده می‌کنند و به کسب و کار شما کمک می‌کنند کار را سریع‌تر و بهینه‌تر انجام دهند. اجاره همچنین شامل تنها یک بار شارژ و بدون هزینه اضافی است که نه تنها آرامش خاطر را فراهم می‌کند بلکه بودجه ماهانه یا سه ماهه شما را نیز بهبود می‌بخشد.

نگهداری و تعمیرات یکی دیگر از دلایلی است که اجاره یک راه حل کوتاه مدت موثر برای کسب و کار شما است. به عنوان مثال، هنگامی که یک خرابی غیرمنتظره در لیفتراک رخ می‌دهد، کار به حالت تعلیق در می‌آید تا زمانی که بتوانید آن را تعمیر یا تعویض کنید. اجاره لیفتراک به شما کمک می‌کند بر این موانع غلبه کنید زیرا به یک سیستم مدیریت ناوگان مبتنی بر کامپیوتر و پشتیبانی قابل اعتماد دسترسی خواهید داشت که به شما امکان می‌دهد ضرب الاجل‌ها و اهداف خود را برآورده کنید.

انواع لیفتاکفواید اجاره لیفتراک

برخی از مزایای اضافی تجهیزات حرفه‌ای جابجایی مواد مانند لیفتراک در زیر آمده است:

  • در یک محیط مدیریت شده با اپراتورهای واجد شرایط، لیفتراک‌ها ایمنی کلی را افزایش می‌دهند. آنها اطمینان می‌دهند که کارکنان تجهیزات مناسبی برای جابجایی هر بار دارند و این احتمال را کاهش می‌دهد که کارگران انبار سعی کنند بارهای سنگین را به صورت دستی یا از طریق تجهیزات نامرغوب جابجا کنند.
  • لیفتراک‌ها بهره وری را افزایش می‌دهند. آنها تا 10 کیلومتر بر ساعت کار می‌کنند اما معمولاً در مناطق با عابران پیاده به سرعتشان محدود می‌شود. این مهم هنوز هم بسیار سریع‌تر از حالت‌های دستی حمل و نقل کالا است.
  • لیفتراک‌ها به تیم‌ها امکان دسترسی به کالاهای خارج از مسیر را می‌دهند. لیفتراک‌ها می‌توانند به سرعت اقلام را از قفسه‌های بلند جدا کرده یا مواد را روی آنها ذخیره کنند و به شما امکان می‌دهند از فضای موجود انبار نهایت استفاده را ببرید.

هزینه‌های اجاره لیفتراک

هزینه موقت برای اجاره لیفتراک، انعطاف پذیری بسیار بیشتری را در مدیریت بودجه به تصمیم گیرندگان می‌دهد. بیایید صادق باشیم، هر کسب و کاری این توانایی را ندارد که پول خود را برای خرید لیفتراک جدید یا دست دوم خرج کند، به ویژه زمانی که بسیاری از سوالات تجاری دیگر برای پاسخ دادن وجود دارد که عبارتند از:

  • آیا در بودجه خود به انعطاف بیشتری نیاز دارید؟
  • آیا برای رشد کسب و کار خود به سرمایه بیشتری نیاز دارید؟
  • آیا باید تعمیر و نگهداری لیفتراک را به شخص دیگری (یعنی فروشنده لیفتراک محلی خود) بسپارید؟
  • آیا می‌خواهید زمان کار تضمینی با گزینه تعمیر و نگهداری کامل باشد؟

forkliftچرا به جای خرید لیفتراک اجاره کنیم؟

در بسیاری از موارد، اجاره لیفتراک بیشتر از خرید تجهیزات جدید یا دست دوم منطقی به نظر می‌رسد. اول اینکه، هر انبار یا مرکز توزیع نیازی به استفاده تمام وقت از یک یا چند لیفتراک ندارد. اجاره لیفتراک به شما این امکان را می‌دهد تا نیازهای فصلی خود را بدون هزینه سرمایه زیاد برآورده کنید. دلایل دیگر برای اجاره آسانسور شامل تعویض موقت تجهیزاتی است که در حال تعمیر هستند یا مدل‌های جدید را قبل از خرید امتحان کنید.

حتی اگر دائماً از لیفتراک استفاده می‌کنید و از خرید آن پشتیبانی می‌کنید، ممکن است هر از گاهی با نیازهای خاص لیفتراک مواجه شوید. اجاره لیفتراک برای مشاغل خاص به شما امکان می‌دهد بدون جمع آوری مقادیر غیرضروری تجهیزات صنعتی در انبار، نیازهای منحصر به فرد خود را برطرف کنید.

 

منابع:

https://www.lencrowforklifts.com.

image_pdf