لیفتراک کوماتسو یک انتخاب عالی برای صنایع مختلف است

شرکت ژاپنی کوماتسو تولیدکننده انواع مدل‌های لیفتراک است. این محصولات برای مشتریان گوناگون ساخته می‌‌شوند تا نیازهای آن‌ها را برآورده کنند. لیفتراک کوماتسو در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین تجهیزات صنعتی شناخته می‌شود. این لیفتراک‌ها کاربردهای بسیار زیاد، مخصوصا در محیط انبارها دارند. برای ساخت این ماشین‌آلات از قطعات باکیفیت و تکنولوژی روز استفاده می‌شود. کیفیت ساخت و بهره‌وری این محصولات بسیار بالا است. همچنین تولید آن مطابق با استانداردهای جهانی انجام می‌شود. با این حال این لیفتراک‌ها معایبی نیز دارند. در این مطالب با مزایا و معایب لیفتراک کوماتسو آشنا می‌شویم.

آشنایی با انواع مدل‌های لیفتراک کوماتسو

شرکت کوماتسو انواع لیفتراک با منبع انرژی الکتریکی، دیزلی و هیبریدی را تولید می‌کند. هر کدام از این محصولات دارای مدل‌های گوناگون هستند که ویژگی‌های مختص به خود را دارند. شما می‌توانید با بررسی هر مدل و با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را خریداری کنید. در ادامه با هر کدام از آن‌ها و سپس مزایا و معایب لیفتراک کوماتسو آشنا می‌شویم.

لیفتراک‌های برقی کوماتسو

یکی از اصلی‌نرین مدل‎های لیفتراک کوماتسو مدل‌های برقی است. این محصولات قابلیت‌های بسیار زیادی دارند. سیستم انتقال نیرو و باتری‌های قدرتمند این امکان را به شما می‌دهد تا از آن‌ها برای مقاصد مختلف استفاده کنید. باتری این محصولات از نو سرب-اسید است و هیچ نوع آلاینده تولید نمی‌کند. یکی از قابلیت‌های لیفتراک کوماتسو امکان تشخیص حضور راننده و سیستم نظارت هوشمند یا IMS است. لیفتراک‌های برقی کوماتسو مقاومت بسیار زیادی در برابر آب و دیگر فاکتورهای خارجی دارند، به همین دلیل می‌توان آن‌ها را در محیط‌های مختلف استفاده کرد.

لیفتراک‌های دیزلی کوماتسو

شرکت کوماتسو انواع لیفتراک دیزلی را نیز تولید می‌کند. این مدل‌ها به دلیل داشتن قدرت بسیار زیاد و ویژگی‌های جذاب دیگر برای جابجایی و حمل بارهای سنگین کاملا مناسب است. این نوع از لیفتراک‌ها به دلیل استفاده از سیستم پیشران گازوئیلی قدرت زیادی دارد و با هدف رفع نیاز صنایع مختلف تولید می‌شود. شما می‌توانید این مدل‌ها را بدون نگرانی در محیط‌های کاری مختلف استفاده کنید. همچنین سیستم احتراق داخلی آن آلاینده‌های بسیار کمی تولید می‌کند و خطرات زیست‌محیطی بسیار کمی دارد. قیمت لیفتراک‌ دیزلی کوماتسو بسیار مناسب است و قابلیت‌های زیادی را در ازای هزینه منطقی دریافت می‌کنید.

لیفتراک‌های هیبریدی کوماتسو

لیفتراک هیبریدی کوماتسو به عنوان یکی از ارزشمندترین محصولات بازار شناخته می‌شود. هزینه‌های تعمیر و نگهداری این لیفتراک بسیار معقول است و می‌توانید از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کنید. مصرف سوخت بسیار پایین، قرارگیری مناسب مخزن LPG، امکان حمل بار برای مسافت‌های طولانی، آلودگی صوتی بسیار پایین، بدنه مستحکم و موتور قدرتمند برخی از مهمترین ویژگی‌های این محصول هستند. همچنین انواع هیبریدی لیفتراک کوماتسو با ترکیب پیشرانه‌های احتراق داخلی و موتور برقی نیز تولید شده‌اند. همین موضوع باعث شده است تا لیفتراک هیبریدی کوماتسو طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند.

معایب لیفتراک کوماتسو

اگر با توجه به نیاز خود لیفتراک‌های شرکت کوماتسو را انتخاب کنید با معایب خاصی مواجه نخواهید شد. برای مثال لیفتراک‌های برقی کوماتسو به دلیل محدودیت شارژ باتری نمی‌توانند به صورت مداوم و برای مدت طولانی استفاده شوند. به این ترتیب باید در محیط‌هایی که فعالیت کاری به صورت شیفتی و شبانه‌روز انجام می‌شود از دیگر پیشرانه‌ها استفاده کنید.

با این حال برخی از معایب لیفتراک کوماتسو عبارتند از:

  • هزینه اولیه بالا: برای خرید محصولات باکیفیت کوماتسو باید در مقایسه با برخی برندها هزینه بیشتری پرداخت کنید. علاوه بر این استفاده از لیفتراک‌های برقی و هیبریدی نیازمند ایجاد زیرساخت مناسب برای شارژ است که هزینه اولیه را افزایش می‌دهد. البته در بلندمدت و به دلیل کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری از مبلغ جبران خواهد شد.
  • ظرفیت بار و جابجایی محدود: لیفتراک‌های کوماتسو برای ظرفیت جابجایی و بلند کردن مشخص طراحی و ساخته می‌شوند. بنابراین ممکن است در هنگام استفاده این موضوع محدودیت‌هایی را برای شما ایجاد کند. البته این مورد عیب ماشین به شمار نمی‌رود و با بررسی‌ نیازها می‌توان از آن جلوگیری کرد.
  • محدودیت استفاده در فضاهای مسقف: در صورتی که محیط کار شما مسقف است باید از لیفتراک‌های برقی استفاده کنید. در صورت خرید لیفتراک احتراق داخلی کوماتسو انتشار گازهای آلاینده می‌تواند مشکلات بسیاری را برای فعالیت کارکنان و محیط کار ایجاد کند.

لیفتراک کوماتسو ایمنی و قابلیت‌های بسیاری دارد

لیفتراک کوماتسو با استفاده از فناوری‌های ایمنی و عملیاتی پیشرفته، سیستم کنترل هوشمند، سیستم‌های تله‌ماتیک و نظارتی دقیق و قابلیت‌های سنجش بار و پایداری تولید می‌شود. محصولات کوماتسو ایمنی بسیار بالا و تطبیق‌پذیری بسیار عالی در محیط‌های مختلف دارند. همچنین شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و بررسی مزایا و معایب لیفتراک کوماتسو بهترین مدل را انتخاب و سفارشی‌سازی کنید، تا پاسخگوی نیازهای شما باشد.

شرکت لیفتراک برادران خدمات خرید، ثبت سفارش، کارشناسی، تعمیر و تامین قطعات بهترین برندهای لیفتراک را به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای آشنایی با خدمات متنوع ما به بخش‌های مختلف سایت مراجعه کنید.

سوالات متداول

ظرفیت بلند کردن لیفتراک‌های ناخن‌دار کوماتسو چند کیلوگرم است؟

لیفتراک‌های کوماتسو می‎توانند کالاهایی با وزن 3,500 تا 5,000 کیلوگرم را بلند کرده و جابجا کنند.

آیا ارتفاع قابل حمل لیفتراک بر ظرفیت وزنی بلند کردن بار تاثیر می‌گذارد؟

بله، حداکثر ارتفاع جابجایی بار بر ظرفیت بار قابل بلند کردن تاثیر می‌‎گذارد. به طور کلی هر چقدر ارتفاع حمل بیشتر باشد میزان وزن قابل بلند کردن توسط لیفتراک کمتر می‌شود.

طول عمر لیفتراک‌های کوماتسو چقدر است؟

میانگین طول عمر یک لیفتراک 10,000 ساعت است. البته محصولات برندهای معتبر مانند کوماتسو می‌توانند تا 20,000 ساعت کار کنند.

image_pdf