مزایای خرید لیفتراک کارکرده

استفاده از لیفتراک در محل کار شما مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. اما فاکتورهای زیادی وجود دارند که باید در هنگام خریدلیفتراک کارکرده آنها در نظر بگیرید. شاید در درجه اول فکر کنید که لیفتراک نو گزینه بهتری است اما وقتی به مقدار بودجه خود نگاه می کنید، ممکن است لیفتراک دست دوم گزینه بهتری باشد. در این بررسی به طور کامل در مورد مزایای خرید لیفتراک کارکرده صحبت می‌کنیم.

صرفه جویی در هزینه

لیفتراک دست دوم باعث صرفه جویی در هزینه‌های اولیه شما می‌شود. اما این فقط قیمت اولیه نیست که آن را بسیار مقرون به صرفه می‌کند بلکه یک لیفتراک کاملاً جدید بعد از خرید ارزش خود را از دست می‌دهد. در حالی که لیفتراک‌های دست دوم قیمت بسیار ثابت‌تری دارند. این مهم نه تنها به این معناست که در خرید اولیه خود صرفه جویی می‌کنید بلکه در صورت نیاز به فروش، فاصله زیادی بین قیمت خرید و قیمت فروش وجود نخواهد داشت.

خرید لیفتراک کارکرده

قابلیت اطمینان

اگر یک لیفتراک کارکرده در طول عمر خود به درستی نگهداری شده باشد، قابلیت اطمینانی برابر با یک دستگاه نو را خواهد داشت. ما در لیفتراک برادران کلیه لیفتراک‌های خود را تضمین می‌کنیم که در سلامت کامل قرار دارند و شما می‌توانید از نزدیک نسبت به کیفیت آنها بررسی‌های لازم را انجام دهید. این تجهیزات بر روی انواع زمین‌ها، محیط‌های کاری و غیره آزمایش شده‌اند تا عملکردهای خوبی از خود ارائه دهند.

دسترسی راحت‌تر

زمان تحویل برای یک لیفتراک جدید گاهی اوقات می‌تواند نسبتاً طولانی باشد. از زمانی که یک لیفتراک جدید سفارش داده می‌شود تا تحویل مشتری به طور معمول چند هفته طول می‌کشد. اما ممکن است شما نتوانید این مدت صبر کنید و مجبور هستید کارهای خود را به سرعت انجام دهید. هنگام خرید لیفتراک دست دوم، معمولاً زمان تحویل ماشین بسیار کوتاه است همیشه در دسترس هستند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که فوراً از تجهیزات خود در محل استفاده کنید.

آشنایی بیشتر

لیفتراک‌های نو می‌توانند ویژگی‌های ارگونومیک و عملیاتی خاصی داشته باشند که رانندگان شما هنوز با آنها آشنا نیستند. این امر مستلزم آن است که قبل از استفاده از تجهیزات، زمان و هزینه بیشتری را صرف آموزش کنید. بنابراین، قبل از تصمیم گیری برای خرید لیفتراک، باید دانش و تخصص اپراتورهای لیفتراک خود را با تجهیزات قدیمی در نظر بگیرید. خرید یک لیفتراک کارکرده می‌تواند به شما این اطمینان را دهد که کارکنان شما همین امروز می‌توانند از لیفتراک استفاده کند.

خرید لیفتراک کارکرده

تضمین کیفیت

لیفتراک‌های کارکرده ما ناوگانی هستند که نه تنها شامل ماشین‌های سرویس ‌دهی شده بلکه شامل برخی از معتبرترین برندهای صنعت در سطح جهانی نیز می‌شوند. ما بهترین مراقبت را از بهترین ماشین‌ها انجام می‌دهیم. کیفیت به عملکرد، استحکام، قابلیت‌های فنی، استانداردهای ایمنی و قابلیت مانور مربوط می‌شود.

لیفتراک‌های دست دوم در تمامی این زمینه‌ها ارزش خود را نشان داده‌اند و برای بهبود بهره وری و کارایی آماده‌اند. در اصل، مطمئناً افراد زیادی هستند که تمایل بیشتری به خرید یک لیفتراک جدید دارند و این انتخاب هیچ مشکلی ندارد. اما، اگر در زمینه هزینه کمی محافظه ‌کارتر هستید و به یک لیفتراک دست دوم اعتماد پیدا می‌کنید، ارزش این را دارد که به سراغ این لیفتراک بروید.

نکات مهم در خرید لیفتراک کارکرده

در زمان خرید لیفتراک دست دوم باید نکات مهم زیر را در نظر بگیرید:

تاریخچه لیفتراک استفاده شده

تاریخچه لیفتراک دست دوم اطلاعاتی از شرایط و محیطی که ماشین در آن کار می‌کرد به شما ارائه می‌دهد. از فروشنده بخواهید اطلاعاتی در مورد لیفتراک به شما بدهد. همچنین چند سوال از فروشنده بپرسید:

  • آیا ماشین فقط برای بارگیری و تخلیه در داخل استفاده می‌شد یا در فضای باز نیز به کار گرفته می‌شد؟
  • آیا این لیفتراک قبلاً تعمیر شده است؟
  • چه تعمیرات و سرویسی روی لیفتراک در 12 ماه گذشته انجام شده است؟

ارزیابی خدمات لیفتراک

علاوه بر مشاهده و تست رانندگی، آگاهی از ارزیابی‌های خدمات و تعمیرات اخیر به توضیح تفاوت‌های قیمت خرید هنگام مشاهده بیش از یک لیفتراک کارکرده کمک می‌کند. یک نمایندگی باید وضعیت فعلی لیفتراک را به شما ارائه دهد. مهمتر از همه، لیفتراک برای کار کردن باید ایمن باشد. برای استفاده طولانی مدت ممکن است نیاز به برنامه ریزی برای ارتقاء بیشتر ماشین خود داشته باشید. درک خدمات اضافی یا قطعات مورد نیاز و نحوه اولویت بندی تعمیرات، به شما کمک می‌کند تا هزینه کلی لیفتراک مورد استفاده را ارزیابی کنید.

گارانتی لیفتراک استفاده شده

اکثر نمایندگی‌ها گزینه‌های گارانتی لیفتراک‌های دست دوم را در اختیار شما قرار می‌دهند. گاهی اوقات، گارانتی می‌تواند برای امنیت بیشتر ارتقا یابد. پوشش ضمانت هر ماشین برای خرید را مقایسه کنید تا در صورت بروز مشکل، متوجه شوید که شامل چه مواردی می‌شود. خرید یک لیفتراک دست دوم بدون گزینه گارانتی، قیمت ارزان‌تری خواهد داشت اما خطر نیاز به تعمیرات فوری را افزایش می‌دهد. این مهم باید در هنگام تنظیم بودجه جهت تعمیر و نگهداری در نظر گرفته شود.

منابع:

https://allliftforklifts.com

https://www.prolifttoyota.com/