برترین تولیدکنندگان لیفتراک جهان

لیفتراک‌ها یک عنصر حیاتی در عملیات حمل و جابجایی بار در انبارها هستند. این ماشین آلات به تیم شما اجازه می‌دهد تا به سرعت و با احتیاط بارهای سنگین را با سهولت به محل مورد نظر خود حمل کنند. اما برای اینکه لیفتراک بتواند عملکرد خوبی از خود ارائه دهد، مهم است برترین تولیدکنندگان لیفتراک جهان را بشناسید. برندهای معتبر از نظر کیفیت و تولید محصولات خود نهایت دانش خود را به کار بگیرند تا بتوانند تجهیزاتی در خور نیازهای امروز تولید کنند. در این بررسی به برترین تولیدکنندگان لیفتراک جهان می‌پردازیم.

لیفتراک یال (Yale)

یال

یال یک برند معروف تولید لیفتراک است که از دهه 1800 مشغول به فعالیت می‌باشد. این شرکت اولین لیفتراک یال را در سال 1920 تولید کرد. اگر اکنون به برند یال نگاه کنید، می‌بینید که آنها برای شرکت‌های سراسر جهان لیفتراک عرضه می‌کنند.

دفتر مرکزی یال در کلیولند، اوهایو آمریکا قرار دارد. این شرکت در تولید لیفتراک‌های در طرح‌های سه و چهار چرخ سررشته دارد. طیف وسیعی از وسایل نقلیه جابجایی مواد را نیز دارد که برخی از آنها به یک تن و برخی 10 تن وزن دارند. خواه در محل ساخت و ساز، انبار، اسکله یا مزرعه باشید، لیفتراک یال یک بالابر عالی است.

هیستر (Hyster)

هیستر

هیستر یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان لیفتراک در جهان است. هر کسی که در صنعت حمل و نقل کار می‌کند، نام این شرکت را شنیده است. هیستر در سال 1929 متولد شد و توانست محصولاتی مناسب برای حمل و نقل مواد و تجهیزات بالابر را در اختیار مصرف کنندگان قرار داد. هیستر بال‌های خود را در 130 کشور جهان با میلیون‌ها لیفتراک باز کرده است.

مردم هیستر را دوست دارند، زیرا این شرکت ثابت کرده است که به خصوص در مورد خدمات پیشرفته قابل اعتماد می‌باشد. این برند دارای طیف گسترده‌ای از بالابرهاست. هرکدام از ماشین آلات این شرکت دارای تعمیر و نگهداری پایین هستند و در عین حل شعار افزایش بهره ‌وری را می‌دهند. اگر به دنبال یک برند لیفتراک عالی هستید، هیستر را انتخاب کنید.

بندی (Bendi)

بندی

بندی طیف گسترده‌ای از لیفتراک‌های برقی را تولید می‌کند که برای فضاهای کاری باریک فوق العاده هستند. لیفتراک‌های بندی را به کسانی که در اسکله‌ها، انبارها و جابجایی مواد در انبارهای داخلی یا سایر برنامه‌های کاربردی با راهروهای باریک مشغول بارگیری و تخلیه هستند، به شدت توصیه می‌کنیم. هر کدام از لیفتراک‌های برقی دارای قابلیت حمل و انباشته کردن کالا هستند.

اگر در داخل انبارها با راهروهای باریک و طولانی کار می‌کنید، باید توجه داشته باشید که برند بندی همان محصولاتی را تولید می‌کند که می‌خواهید. لیفتراک‌های برقی بندی قابل مانور هستند و می‌توانند در گوشه‌های تنگ، چه داخل و چه خارج از محیط قرار بگیرند. ظرفیت بار برای لیفتراک‌های بندی متفاوت است، اگرچه بیشتر آنها از حدود 1.5 تا 2.5 تن پوند شروع می‌شوند. برای بهبود سازماندهی و قابلیت‌های حمل و نقل چابک کالاها، لیفتراک‌های بندی انتخابی عالی هستند.

درکسل (Drexel)

درکسل

درکسل برندی است که لیفتراک‌های چند منظوره با بارگیری از جلو و پهلو تولید می‌کند. این بالابرهای کاربرپسند هم برای محیط‌های تولیدی و هم برای محیط‌های صنعتی عالی هستند. لیفتراک درکسل دارای قابلیت‌های چهار وسیله نقلیه منحصر به فرد است که در یک دستگاه ساخته شده‌اند و حول یک دکل نوسان بارگیری منحصر به فرد طراحی شده‌اند. اساساً، لیفتراک‌های درکسل ترکیبی از یک کامیون دستی، یک برجک کامیون، یک لودر جانبی و البته یک بالابر استاندارد متعادل هستند.

درکسل لیفتراک‌های زیادی در خط تولید خود دارد که می‌توان آنها را به عنوان لیفتراک برقی یا IC خریداری کرد. شما می‌توانید لیفتراک درکسل را در اندازه‌های استاندارد و همچنین پیکربندی‌های مختلف ارائه می‌دهد. درکسل دارای ظرفیت بارگیری است که از حدود 1.5 تن شروع می‌شود و تا حدود 5 تن افزایش می‌یابد. از نظر ارتفاع بالابر، لیفتراک‌های این برند تا حدود 10 متر بالا می‌روند. به لطف این واقعیت که دکل چرخشی لیفتراک توانایی چرخش محموله را در 90 درجه در هر جهت دارد، می‌توانید عملکردهای بارگیری منحصر به فردی را از جلو یا کنار انجام دهید.

کامبی لیفت (Combilift)

کامبی لیفت

کامبی لیفت شرکتی است که در ایرلند تاسیس شده است، اگرچه در حال حاضر به لطف شبکه فروش گسترده خود، لیفتراک‌هایش را در بیش از 85 کشور در سراسر جهان توزیع می‌کند. لیفتراک‌های کامبی لیفت در کار با بارهای سنگین یا بزرگ تخصص دارند. اگر به دنبال برخی از بزرگترین مدل‌های لیفتراک هستید، کامبی لیفت یکی از بهترین مارک‌های لیفتراک بازار است. کامبی لیفت به‌ جای پیاده‌ سازی فناوری جدید، به شدت بر روی ایجاد عضلات بیشتر برای ماشین‌هایشان تمرکز می‌کنند!

این شرکت خط تولید خود را بسیار گسترش داده است و اکنون چند ماشین جدید و باکیفیت از جمله Combi-MR، Combi-CS و Combi-WR را در اختیار دارد. کامبی لیفت لیفتراک‌های قوی و بادوامی را ارائه می‌دهد که هم برای بارهای سنگین و هم برای حمل بار در مسافت طولانی عالی هستند. از همه کاربران عمده لیفتراک در سراسر جهان بپرسید و آنها به شما خواهند گفت که چقدر به کامبی لیفت برای ساخت ماشین‌های کاملاً کاربردی ارزش قائل هستند. کامبی لیفت تا حدودی یک برند با استاندارد صنعتی که محصولات خود را برای حمل بارهای بزرگ از جمله بتن، فولاد، کانتینرهای حمل و نقل، الوار و غیره تولید می‌کند.

تویوتا (Toyota)

تویوتا

شما احتمالا تویوتا را به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودرو در کره زمین می‌شناسید. با این حال، این شرکت در حال حاضر بیش از پنج دهه است که لیفتراک تولید می‌کند. تنها در ایالات متحده، این شرکت بیش از 500 هزار لیفتراک فروخته است.

تویوتا همانند بخش خودروسازی خود، مجموعه متنوعی از ماشین‌های لیفتراک از جمله بالابرهای تعادلی و جک پالت را تولید می‌کند. نکته مهم در مورد خرید لیفتراک تویوتا این است که می‌توانید از گزینه‌های عالی تامین مالی و قراردادهای تعمیر و نگهداری درجه یک آنها استفاده کنید. باید بگوییم که لیفتراک تویوتا در صنعت حمل و نقل کالا بیشترین محبوبیت را دارد.

کرون (Crown)

کرون

لیفتراک کرون از اوایل دهه 1940 برخی از بهترین مدل‌های لیفتراک را تولید می‌کند. دفتر مرکزی کرون در حال حاضر در اوهایو آمریکاست، اگرچه این شرکت همچنین یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو لیفتراک‌های صنعتی در جهان هستند. وقتی صحبت از فناوری جدید می‌شود، کرون در صدر قرار دارد. این برند بزرگ به دلیل سیستم‌های مدیریت ناوگان و فناوری اتوماسیون خود شناخته می‌شوند.

این شرکت بالابرهایی دارد که می‌توانند تا وزن 1.5 تن را بلند کنند. اگرچه کرون بالابرهای سنگین را نیز تولید می‌کنند که می‌توانند تا وزن 2.5 تن را نیز بلند کنند. این شرکت تمرکز زیادی بر خدمات، ضمانت‌ها و تامین قطعات دارد و اطمینان می‌دهد که مشتریان می‌توانند سال‌ها پس از خرید لیفتراک مورد نظر خود از آنها استفاده کنند. اگر در صنعت کشاورزی یا انبارداری کار می‌کنید، لیفتراک کرون را توصیه می‌کنیم.

کوماتسو (Komatsu)

کوماتسو

کوماتسو در سال 1921 در ژاپن شروع به کار کرد، اگرچه در حدود دهه 1970 به ایالات متحده نقل مکان نمود. این سازنده ژاپنی برای ساخت تجهیزات معدنی، تجهیزات نظامی و ماشین آلات ساختمانی مشهور است. کوماتسو در حال حاضر یک فروشنده بزرگ لیفتراک در آمریکای شمالی است. این شرکت احتمالاً برای سیستم نظارت KOMTRAX که در هر طراحی مدرن لیفتراک ادغام شده است، شناخته می‌شود. سیستم KOMTRAX قابلیت نظارت از راه دور دارد تا افراد را همیشه در جریان وضعیت ماشین‌های خود قرار گیرند.

جی سی بی (JCB)

جی سی بی

جی سی بی یکی از بهترین شرکت‌های لیفتراک خصوصی در سراسر جهان است. این شرکت به افتخار جوزف سیریل بامفورد که موسس آن بود، نامگذاری شد. امروزه، جوزف 22 کارخانه در چهار قاره مختلف دارد و تقریباً 800 فروشنده در سراسر جهان را هدایت می‌کند. بالابرهای جی سی بی تقریباً در همه جا دیده می‌شوند زیرا این شرکت طیف گسترده‌ای از مدل‌ها را تولید می‌کند.

جی سی بی همچنین بسته‌های خدمات کامل و گزینه‌های مالی مختلفی را براساس میزان بودجه مشتریان ارائه می‌دهند. اگر در یک انبار، در مزرعه یا اطراف یک سایت ساختمانی کار می‌کنید، به شدت توصیه می‌کنیم به دنبال لیفتراک JCB باشید. لیفتراک‌های این برند همچنین برای کاربرد‌های نظامی فوق العاده هستند.

کلارک متریال هندلینگ (Clark Material Handling)

کلارک

کلارک متریال هندلینگ بیش از 100 سال است که وجود دارد. این شرکت اولین لیفتراک خود را در سال 1917 ساخت و از آن زمان تاکنون با قدرت بیشتری در حال کار است. شرکت کلارک متریال هندلینگ در حال حاضر در لکسینگتون، کنتاکی مستقر است. این شرکت تعدادی کارخانه تولید و توزیع در سراسر جهان دارند.

کلارک متریال هندلینگ بیش از 350 هزار وسیله نقلیه جابجایی مواد را تولید کرده است که شامل انواع از جک پالت و استاکر و غیره هستند. کلارک متریال هندلینگ بیشتر بر روی ساخت لیفتراک‌های درجه متوسط ​​تمرکز دارد که برای انبارها، پروژه‌های ساختمانی و کاربردهای تولیدی عالی هستند.

کلام آخر

چندتا از برترین تولیدکنندگان لیفتراک جهان را به شما معرفی کردیم، صدها برند مختلف لیفتراک وجود دارند که صدها مدل مختلف از این ماشین آلات را برای کاربردهای مختلف تولید می‌کند. هنگام در نظر گرفتن اینکه کدام لیفتراک ممکن است برای شما بهترین باشد، به برندهای فوق فکر کنید و اینکه کدام از آنها ممکن است برای کاربردهای مورد نظر مناسب باشند. همچنین برای خرید لیفتراک نو و دست دوم می‌توانید با تیم فروش و پشتیبانی لیفتراک برادران تماس بگیرید.

 

منابع:

https://www.linkedin.com/