بهترین تولیدکنندگان لیفتراک

اگر برای اولین بار است به دنبال خرید لیفتراک هستید، درک اینکه از کجا برای خرید یک لیفتراک جدید شروع کنید می‌تواند فرآیند پیچیده‌ای به نظر برسد. به همین دلیل است بررسی بهترین تولیدگنندگان لیفتراک می‌تواند کمک کند تا مطمئن شوید که سرمایه خوبی را دریافت کرده‌اید. در این راهنما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین تولیدکنندگان لیفتراک در سراسر جهان را بشناسید.

1.لیفتراک تویوتا

تویوتا (Toyota forklift)برای اولین بار در سال 1955 لیفتراک‌های خود را توسعه داد. سپس بازار لیفتراک در دهه 60 به طور تصاعدی رشد کرد. از دهه 60 تا 70، این برند محصولات خود را برای پوشش ناوگان لیفتراک‌های دیزلی و الکتریکی تنوع بخشید. تویوتا به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لیفتراک در ایالات متحده تبدیل شده است و بیش از 700 هزار لیفتراک مورد استفاده در شرکت‌های سراسر ایالات متحده را امروز تولید می‌کند. مشتریان به طور مداوم از قابلیت اطمینان تجهیزاتی که برای سال‌ها دوام می‌آورند راضی هستند.

تویوتا

از مزایای لیفتراک تویوتا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت بالا و قابلیت اطمینان

تویوتا از فناوری‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که به شرکت اجازه می‌دهد موتورهای قابل اعتماد و باکیفیت بسازد. تویوتا یک اصل مشتری اول دارد که به این معنی است که همه محصولات با هدف ارائه ارزش عالی به مشاغل و اپراتورها ساخته می‌شوند. داشتن محصولات تولید شده در ایالات متحده به شرکت اجازه می‌دهد تا کنترل کاملی بر تولید و ساخت داشته باشد تا از این قابلیت اطمینان کامل حاصل شود.

تاکید بر ارگونومی و امنیت

حوادث محل کار اتفاق می‌افتند و می‌توانند برای اپراتورهای لیفتراک بسیار خطرناک باشند. تویوتا یک سیستم SAS (سیستم پایداری فعالیت) طراحی کرده است تا ثبات بیشتری را برای لیفتراک‌های خود فراهم کند و اقدامات ایمنی برجسته را تضمین کند. برای ارگونومی و راحتی بیشتر لیفتراک‌ها برای اپراتورها، تویوتا آنها را به صندلی‌های اپراتور تعلیق و خطوط دید خوب مجهز کرده است.

انتخاب گسترده از مدل‌های رده بالا

همه مدل‌های لیفتراک تویوتا متفاوت هستند و ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهند که ممکن است برای کار انبار شما مناسب باشند. از جک پالت برقی گرفته تا جک پالت دستی، می‌توانید مدلی را پیدا کنید که بهره‌ وری را بهبود می‌بخشد. ظرفیت بالابر می‌تواند از یک تن تا 50 تن متفاوت باشد، بنابراین مدلی برای سخت‌ترین کارها نیز وجود دارد. تویوتا در طراحی هر لیفتراک، چیدمان انبار، عملیات و نیازهای خاص شما را نیز در نظر می‌گیرد.

2.لیفتراک CAT

Cat Lift Trucks به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان حمل و نقل مواد در جهان، راه حل‌های اقتصادی را برای مقابله با چالش‌های هر شرکتی ارائه می‌دهد. این شرکت زمان خود را در دنیای لیفتراک در سال 1965 با خرید شرکت Towmotor آغاز کرد. Cat Lift Trucks  برای کیفیت محصول و خدمات عالی شهرت ایجاد کرده است. هدف این برند اطمینان یافتن راه حل بهینه حمل مواد برای عملیات انبار است. از بین طیف وسیعی از لیفتراک‌ها از جمله لیفتراک‌های برقی، دیزلی، بنزینی و تعادلی LPG را انتخاب کنید.

لیفتراک  CAT

از مزایای لیفتراک CAT می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید کنندگان با تجربه

برند CAT Lift Truck بیش از 80 سال است که وجود دارد، به این معنی که این تولید کننده بزرگ در طراحی، ساخت و راه اندازی ماشین آلات تجربه خوبی دارند. CAT همچنین حداکثر ایمنی را در بهره وری نیروی کار تضمین می‌کنند.

تجهیزات با کیفیت و گارانتی

لیفتراک‌های CAT به دلیل دوام و قابل اعتماد بودن مشهور هستند، با این حال، برنامه ریزی منظم برای تعمیر و نگهداری تجهیزات شما همیشه مفید است. ماشین آلات CAT دارای ضمانت‌هایی هستند تا هنگام خرید لیفتراک آرامش خاطر شما را فراهم کنند. هر قطعه از تجهیزات می‌تواند خواسته‌های محیط کار شما را بدون توجه به شغل، برآورده کند.

آسانی در پیدا کردن قطعات جایگزین

در مواقعی که تجهیزات شما خراب می‌شود، در حالی که منتظر قطعات جایگزین هستید، واقعاً می‌تواند بهره وری را متوقف کند. 97 درصد از قطعات لیفتراک CAT در صورت نیاز به ایمن سازی قطعات برای تعمیر تجهیزات به راحتی در دسترس هستند.

3.لیفتراک Linde

Linde شعبه‌ای یکی از بزرگترین تولید کنندگان کامیون‌های صنعتی یعنی گروه  KION است. این شرکت راه حل‌هایی با کارایی بالا برای intralogistics توسعه می‌دهد. از جمله تجهیزات تولید شده می‌توان به لیفتراک برقی و دیزلی اشاره کرد. Linde یک سیستم انتقال هیدرواستاتیک برای اطمینان از سیستم قطار قدرت بدون سایش در لیفتراک‌های دیزلی و گاز LP ایجاد کرد. از سال 2012، آنها تلاش کردند تا یک استراتژی پایدار جامع برای شرکت خود ایجاد کنند. لیفتراک‌های Linde EVO با کاهش مصرف سوخت و کاهش سطح آلایندگی عنوان سبزترین لیفتراک زمین را به خود اختصاص داده‌اند.

لیفتراک Linde

از مزایای لیفتراک‌های سری  Linde EVO می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نیازهای نگهداری کمتر

لیفتراک لیند با سیستم ترمز و محرک بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و کاهش سایش و پارگی لاستیک‌ها، نسبت به مدل‌های معمولی به تعمیر و نگهداری منظم کمتری نیاز دارد. شما فقط باید نگران تعویض سیال هیدرولیک هر 6 هزار ساعت باشید. هرگز نگران تعویض روغن گیربکس، روغن ترمز یا روغن دنده نباشید، زیرا هیچ چیز دیگری وجود ندارد!

کاهش مصرف سوخت

کارهای جابجایی مواد را می‌توان با موتورهای لیفتراک هیدرواستاتیک لیند به سرعت و کارآمد انجام داد. ترکیب موتور دور آرام با هیدرولیک حسگر بار باعث کاهش 40 تا 50 درصدی مصرف سوخت می‌شود.

سطوح انتشار کمتر

اگرچه لیفتراک‌های لیند هنوز هم آلایندگی دارند، اما کمتر از نیمی از میزان مجاز استانداردهای EPA را تولید می‌کنند. هر دستگاه به درستی تهویه می‌شود تا گازهای سمی در انبار شما جمع نشوند. با پیروی از شیوه‌های ایمنی صحیح، هرگز نگران انتشار گازهای گلخانه‌ای که باعث مشکلات سلامتی برای کارکنانتان می‌شود، نخواهید بود.

4.لیفتراک Hyster

Hyster به عنوان تولید کننده بالابر برای صنعت چوب شروع به کار کرد. در نهایت، این شرکت به نیروهای دیگر برای توسعه تجهیزات بالابر متحرک پیوست. لیفتراک‌های هیستر دارای سال‌ها قابل اعتماد و معتبر بودند که با طراحی‌های نوآورانه و کیفیت سخت شناخته می‌شود. این شرکت طیف وسیعی از لیفتراک‌ها را با فناوری‌های پیشرفته مانند کامیون‌های پالت و راهروهای باریک ارائه می‌دهد. مدل‌های جدیدتر حتی دارای فناوری‌هایی هستند که به رانندگان کمک می‌کنند تا از حوادث خطرناک در محل کار جلوگیری کنند.

لیفتراک Hyster

از مزایای لیفتراک هایستر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت اعتماد بالا

بدون توجه به شرایط محل کار شما، لیفتراک‌های هیستر برای مقاومت در برابر هر چیزی ساخته شده‌اند. هر مدل لیفتراک ظرفیت باربری متفاوتی بین یک تن تا 50 تن دارد بدون اینکه فشاری به تجهیزات وارد شود. Hyster طرح‌های برنده جوایز، قطعات صنعتی با استحکام و تولید با تکنولوژی بالا را در هر لیفتراک ارائه می‌دهد.

تنوع در محصولات مختلف

Hyster انواع مختلفی از مدل‌های لیفتراک را دارد، از جمله دسته‌های کانتینر، انباشته‌ها، کامیون‌های پالت و موارد دیگر برای مجموعه‌ای از مشاغل. خواه در حمل و نقل، حمل و نقل هوایی، توزیع نوشیدنی، خواربار فروشی یا تولید بتن کار می‌کنید، لیفتراک‌های Hyster برای کار در هر صنعتی طراحی شده‌اند.

راه حل‌های جابجایی مواد سبز

Hyster چندین دهه پیش با کامیون‌های برقی خود راه افتاد و به تلاش برای نوآوری ادامه می‌دهد. این برند از باتری‌های لیتیوم یونی و فناوری پیل سوختی هیدروژنی برای بهره ‌وری بیشتر، عملکرد بهتر و بازگشت سرمایه سریع‌تر استفاده می‌کند.

5.لیفتراک Yale

Yale اولین بار طراحی و تولید لیفتراک را در دهه 1920 آغاز کرد و به یک استاندارد طلایی در پایداری تبدیل شد. آنها از آن زمان توسط صنایع NACCO خریداری شده و با شرکت Hyster تحت نام Hyster-Yale Materials Handling ترکیب شده‌اند. هدف اصلی این شرکت ارائه راه حل‌های حمل و نقل مواد به مشتریان از تجهیزات سنتی لیفتراک گرفته تا فناوری‌های جدیدتر و سبزتر است. ایمنی و کارایی از عوامل ضروری همه لیفتراک‌های ییل هستند. انواع مختلفی از بالابرها وجود دارند که می‌توان از میان آنها انتخاب کرد، از جمله جمع کننده، دستی، پالت گردان و غیره.

لیفتراک Yale

از مزایای لیفتراک Yale می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دید عالی از قسمت‌های مختلف

لیفتراک‌های Yale به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دید بهینه از جلو، عقب و بالای سر را برای اپراتورهای تجهیزات فراهم کنند. دید بهتر، آگاهی و اعتماد اپراتور را افزایش می‌دهد، زیرا آنها وظایف حمل و نقل مواد را کامل می‌کنند. اوج عملکرد در ارتفاعات زیاد، در محیط‌های تنگ و هر جای دیگری که تجهیزات مورد نیاز است قابل دستیابی می‌باشد.

ایجد حداکثر راحتی برای اپرتور

طراحی لیفتراک‌های Yale با کاهش میزان ضربه و ارتعاشات دستگاه، راحتی اپراتور را در نظر گرفته است. هر دو مدل ایستاده و نشستن به مبارزه با خستگی کمک می‌کنند و به اپراتور اجازه می‌دهند برای مدت طولانی‌تری بهره وری بیشتری داشته باشند.

طرح کنترل هوشمند

لیفتراک‌های Yale دارای محفظه‌هایی هستند که کنترل‌ها را نزدیک نگه می‌دارند تا اپراتور بتواند از چرخش، رسیدن و هر حرکت چالش برانگیز دیگر جلوگیری کند. چیدمان هوشمند اپراتور را هنگام استفاده از تجهیزات راحت و ایمن نگه می‌دارد.

6.لیفتراک Clark

شرکت تجهیزات CLARK در دهه 1910 چیزی را تولید کرد که آن را تراکتور (اولین کامیون صنعتی با موتور احتراق داخلی) می‌نامیدند. در سال 1928، آنها همچنین اولین کامیون احتراق داخلی را برای استفاده از هیدرولیک تولید کردند که پیشروی لیفتراک‌های مدرن شد. این شرکت در حال حاضر بیش از 304 مدل مختلف لیفتراک با بیش از 250 هزار دستگاه در آمریکای شمالی ارائه می‌دهد.

از مزایای لیفتراک CLARK می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیفتراک Clark

ظرفیت بالابری زیاد

واحدهای لیفتراک از 680 کیلوگرم تا 18008 تن ظرفیت بالابر دارند. همچنین مانور دادن آنها آسان است و آنها را به انتخابی مطمئن برای انبارها یا مراکز توزیع تبدیل می‌کند.

مدل‌های بسیار متنوع

CLARK دارای یکی از گسترده‌ترین خطوط تولید در صنعت حمل و نقل مواد است. لیفتراک‌های این برند در LPG، بنزین، دوگانه سوز، گازوئیل، راهروهای باریک، مدل‌های برقی و کامیون‌های دستی با موتور عرضه می‌شوند. مهم نیست که چه کار از جابجایی مواد را باید تکمیل کنید، یک مدل لیفتراک مناسب برای این کار وجود دارد.

محکم و قابل اعتماد

مدل‌های لیفتراک CLARK دارای ترمزهای دیسکی مرطوب هستند تا تعمیر و نگهداری را به حداقل برسانند. تجهیزات با کیفیت بالا باعث افزایش بهره وری و زمان کمتری برای نگهداری و تعمیر می‌شوند. مهندسان و تامین کنندگان CLARK برای بهبود کیفیت و کارایی همه محصولات با هم همکاری می‌کنند.

7.لیفتراک Nissan

نیسان در صنعت حمل و نقل مواد با تولید اولین لیفتراک خود در سال 1957 شروع به کار کرد. مشتریان می‌توانند به دلیل استانداردهای دقیق کیفیت و اصول ساخت، بهترین تجهیزات حمل و نقل مواد که صنعت ارائه می‌دهد را انتظار داشته باشند. این شرکت یک ابتکار زیست محیطی را برای بهبود زندگی مردم و محیط زیست راه اندازی کرده است. مدل‌های جدیدتر برای افزایش بهره وری سوخت و عملکرد و در عین حال کاهش انتشار CO2 طراحی شده‌اند.

لیفتراک Nissan

از مزایای لیفتراک نیسان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

راندمان سوخت

لیفتراک‌های احتراق داخلی نیسان در مصرف سوخت صرفه جویی می‌کنند و در عین حال تعداد آلاینده‌های سمی تولید شده در حین کار را کاهش می‌دهند.

عملیات طولانی‌تر

مدل‌های لیفتراک برقی ساعات کار طولانی‌تری دارند و نسبت به لیفتراک‌های احتراق داخلی نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند.

بهره وری بیشتر

کامیون‌های پالت و دسترسی نیسان در جابجایی بار در مراکز انبار و بازیابی بار در مکان‌های صعب العبور کارآمد هستند.

8.لیفتراک Komatsu

پس از کاترپیلار (CAT)کوماتسو دومین تولید کننده تجهیزات ساختمانی و معدنی است. این برند یک شرکت مستقر در استرالیا است که اولین لیفتراک خود را در سال 1964 تولید کرد. کوماتسو به دلیل مهندسی لیفتراک‌های قابل اعتماد و بادوام با در نظر گرفتن عملکرد بهبود یافته شناخته شده است. هر دستگاه برای دوام و سرویس انبارها برای مدت طولانی ساخته شده است. این برند طراحی و تولید نوآورانه ای را ارائه می‌دهد. لیفتراک‌ها توانایی حمل بارهای بزرگ را تحت فشار زیاد دارند.

لیفتراک کوماتسو

از مزایای لیفتراک کوماتسو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت اطمینان

استحکام و ثبات در محصولات کوماتسو کلیدی است. به عنوان یک مبتکر در صنعت لیفتراک، آنها چندین سال را صرف تکمیل محصولات خود با آخرین فن آوری کرده‌اند. لیفتراک‌ها برای کمک به بلند کردن تجهیزات سنگین طراحی شده‌اند و عملکردی بادوام و قابل اعتماد برای کارگران ارائه می‌دهند.

هزینه نگهداری و بهره برداری کم

از آنجایی که لیفتراک‌های کوماتسو بسیار بادوام هستند، سال‌ها عملکرد قابل اعتمادی را تجربه خواهید کرد. این همچنین به این معنی است که شما نیازی به تعمیر و تعویض قطعات ندارید. این برند همچنین برای لیفتراک‌های خود ضمانت‌های کاملاً محافظت شده ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند تصمیم آگاهانه‌ای در مورد اینکه کدام مدل را برای عملیات خود خریداری کنید، بگیرید.

اجرای عملیات روان و راحت

لیفتراک کوماتسو کمک بهینه‌ای را در بلند کردن و سازماندهی مواد ارائه می‌دهد تا عملیات روزانه شما سریع و کارآمد شود. نحوه اداره کسب و کار خود را بهبود بخشید و زندگی کارمندان خود را بسیار آسان‌تر کنید.

نکات مهم در خرید لیفتراک

خرید لیفتراک یک سرمایه گذاری بزرگ است و می‌تواند بازگشت سرمایه زیادی را برای کسب و کار شما فراهم کند. اما لیفتراک اشتباه می‌تواند به مرکز هزینه دیگری تبدیل شود. بهترین لیفتراک می‌تواند به شما در صرفه جویی در هزینه، افزایش بهره وری و کاهش زمان توقف کلی کمک کند. در ادامه مواردی وجود دارند که هنگام خرید لیفتراک باید انتظار داشته باشید.

1- شما باید نیازهای خود را بدانید. همانطور که طیف گسترده‌ای از محصولات موجود در بازار حمل و نقل مواد را جستجو می‌کنید، اولین چیزی که باید بدانید این است که سعی دارید چه کاری انجام دهید. این بدان معناست که برای عملیات خود باید زمان بگذارید. می‌توانید از این لیست برای کمک به شروع استفاده کنید. اگر پاسخ‌ها را نمی‌دانید، فروشنده محلی تویوتا می‌تواند به شما در دریافت پاسخ‌ها با نظرسنجی سایت کمک کند.

  • چقدر باید بار حمل کنید؟
  • لیفتراک اساساً در کجا مورد استفاده قرار می‌گیرد، در داخل یا خارج؟
  • عرض راهروها و درها چقدر است؟
  • چند ساعت در روز از لیفتراک استفاده می‌شود؟
  • به چه نوع لاستیک‌هایی نیاز خواهید داشت؟
  • آیا گزینه یا لوازم جانبی خاصی وجود دارند که نیاز دارید؟
  • آیا اپراتورها آموزش دیده اند؟

2- شما باید تصمیم بگیرید که آیا یک لیفتراک جدید در مقایسه با لیفتراک دست دوم می‌خواهید. به عنوان یک قانون کلی، اگر فکر می‌کنید که بیش از چهار ساعت در روز با لیفتراک کار می‌کنید، یک لیفتراک جدید را در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن هزینه‌های نگهداری، در دراز مدت به شما خدمات بهتری خواهد داد.

3- شما باید الزامات افراد و عملکرد خود را در نظر بگیرید. آیا شما یک اپراتور با کمر بد دارید؟ برندی را با بهترین ارگونومی در نظر بگیرید. ایمنی کلید موفقیت است، بنابراین مطمئن شوید که برندی را با بهترین ویژگی‌های ایمنی استاندارد (مانند سیستم پایداری فعال تویوتا) انتخاب کرده‌اید.

4-علاوه بر لیفتراک‌ها، باید برند‌ها و نمایندگی‌ها را نیز ارزیابی کنید. موضوع سرمایه گذاری‌های سرمایه ای زمانی که یک شریک اختصاصی داشته باشید که می‌تواند به شما در رفع تمام نیازهای جابجایی مواد در سراسر مالکیتتان کمک کند، به جای کسی که قرار است به شما لیفتراک بفروشد، بازگشت سرمایه بسیار بهتری خواهید داشت.

ممکن است برندی کمتر شناخته شده و قیمت اولیه ارزان‌تری پیدا کنید، اما وقتی لیفتراک شما خراب می‌شود، خرید قطعات تعویضی چقدر آسان خواهد بود و چرا آنها کمتر شناخته شده و ارزان‌تر هستند؟ به نمایندگی مراجعه کنید و در مورد سطح مهارت تکنسین‌ها سوال کنید. مراجع را بررسی کنید شما فروشنده ای را انتخاب نمایید که سال‌ها شریک حمل و نقل مواد شما باشد. از انجام تکالیف خود خوشحال خواهید شد.

پنج اشتباه رایج هنگام جستجوی بهترین تولید کنندگان لیفتراک

اطلاعات زیادی در مورد کارهایی که هنگام جستجوی بهترین لیفتراک برای عملیات منحصر به فرد خود باید انجام دهید، وجود دارند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا وقتی می‌خواهید اشتباهی انجام دهید، کسی به شما هشدار نداده است که نمی توانید آن را برگردانید؟ در ادامه برخی از اشتباهات رایج بسیاری از خریداران لیفتراک اشاره می‌کنیم:

  1. وسوسه نشوید که ارزان‌ترین لیفتراکی که حداقل ظرفیت مورد نیاز شما را برآورده می‌کند را بخرید. فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که باید قبل از خرید لیفتراک در نظر بگیرید و قیمت اولیه تنها یکی از آنهاست.
  2. پس از تصمیم گیری در مورد ساخت و مدل لیفتراک مورد نظر خود، یکی را اجاره کنید تا آن را در شرایط کاری واقعی خود امتحان کنید. مطمئن شوید که اپراتور شما نیز ورودی دارد.
  3. لیفتراک خود را از یک فروشنده معتبر خریداری کنید که در صورت نیاز می‌تواند تعمیرات اضطراری و عمومی را انجام دهد. در غیر این صورت، اگر لیفتراک شما خراب شود، خطر خرابی قابل توجهی را در پی خواهید داشت.
  4. صرف اندکی مبلغ بیشتر از قبل می‌تواند سرمایه‌ گذاری در آینده باشد، به خصوص اگر عملیات شما در طول زمان کارآمدتر و مولدتر شود.
  5. دریافت یک برنامه تعمیر و نگهداری کمک می‌کند تا مشکلات زودهنگام را کاهش دهد و با بازرسی‌های منظم اپراتورهای شما را ایمن نگه می‌دارد. برنامه‌های تعمیر و نگهداری نیز می‌تواند به افزایش عمر لیفتراک کمک کند.