برای این که بتوانید به لیست قیمت لیفتراک دسترسی داشته باشید، باید عوامل متعددی را مورد بررسی قرار دهید. این عوامل می توانند برند، نوع لیفتراک، میزان ظرفیت و تناژ، هر نوع امکانات و تجهیزات جانبی و در کنار تمامی این موارد، شرایط بازار را شامل شود. حتی مواردی همچون نوع سوخت لیفتراک هم در تعیین قیمت نهایی تاثیر می گذارد. یک مورد دیگر این است، لیفتراک هایی که در کشورهای آمریکایی و همینطور اروپایی تولید می شوند، هزینه بیشتری را بابت ساخت آن پرداخت می کنند. بنابراین فروش آن ها هم با هزینه بالاتری انجام خواهد شد. اما کشورهای آسیایی، لیفتراک را با هزینه پایین تری تولید می کنند و با همان قیمت پایین هم به فروش می رسانند.

باز هم می توانیم به نکته دیگری اشاره کنیم که لیفتراک های مخصوص جابجایی بارهای سنگین، از قیمت نهایی بیشتری برخوردار هستند. این موضوع در برندهای معتبر و شناخته شده حتی گاهی به چندین برابر قیمت هم می رسد. بنابراین به راحتی نمی توان یک قیمت واحد را برای آن ها در نظر گرفت. قبل از هر کاری، ابتدا به نیازسنجی خود بپردازید تا بتوانید لیفتراکی را خریداری کنید که دقیقا مطابق با نیاز شما می باشد.

لیست قیمت لیفتراک در کمپانی های مختلف

این موضوع کاملا واضح است که لیفتراک در کمپانی های متنوع، از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد. کمپانی های آمریکایی و اروپایی که لیفتراک هایی در برند کاترپیلار و کلارک را تولید می کنند، قیمت های فوق العاده بالایی نسبت به سایر لیفتراک ها دارا می باشند. برخی از شرکت ها را می توانیم به عنوان برندهای معتبر در جهان معرفی کنیم که طرفداران زیادی دارد. از جمله معتبرترین و معروف ترین این برندها، لیفتراک کوماتسو، دوو، تویوتا، دوسان، هلی، لاین و هیوندا می باشند.

این برندها در عرصه بین المللی جزو برترین ها قرار دارند و تولیدات آن ها در کشورهای مخصوص به خود انجام می شود. اما باز هم به دلیل این که بازار بزرگی همچون آسیا را از دست ندهند، این شرکت ها نسبت به تاسیس کارخانه هایی در کشورهای آسیایی کردند. سپس با حقوق پایین تری در کنار مواد اولیه ارزان تر، به تولید این محصولات در سطح بین المللی می پردازند. به این ترتیب می توانند با قیمت مناسبی، لیفتراک را به بازار عرضه نمایند و درآمد خود را حفظ کنند. به منظور دریافت لیست قیمت به روز می توانید درخواست خود را از طریق همین سایت مطرح کنید تا پشتیبان ها و نیروهای فروش، شما را مورد راهنمایی قرار دهند.

لیست قیمت لیفتراک در کمپانی های مختلف- سایت لیفتراک برداران

سایر هزینه های تاثیرگذار بر قیمت فروش لیفتراک

لیفتراک هم باید مانند هر نوع وسیله نقلیه دیگری که مورد خرید و فروش از کارخانه قرار می گیرد، حمل شود و جابجایی داشته باشد. پس این مورد می تواند تاثیر به سزایی را بر روی قیمت نهایی لیفتراک بگذارد. بر اساس وضعیت بحرانی ارز در کشور ما ایران، این مورد نیز تشدید می شود و عدم ثبات قیمتی را در پی خواهد داشت. مبلغی که بابت هزینه گمرک پرداخت می شود، بسته به این که چه برندی است و یا کشور سازنده آن کدام می باشد، شامل تفاوت قیمتی می شوند.

پس در گمرک، قیمت نهایی بر این اساس انجام می شود و این لیست در گمرک قرار دارد. مبالغی که در گمرک گرفته می شوند، به صورت کاملا محسوس می توانند قیمت لیفتراک در بازار با تغییراتی روبرو سازند. در این میان، باید حمل و نقل داخلی را هم در نظر بگیرید. هزینه هایی همجون نرخ باربری و جابجایی با جرثقیل، بسیار زیاد هستند و می توانند قیمت ها را هم تغییر دهند. قطعات به کار رفته و نوع ساختار، اگر دارای گارانتی باشند، باز هم قیمت ها متفاوت هستند زیرا شرکت تولیدکننده اذعان می دارد که خدمات پس از فروش ارائه می دهد و همین مورد، شاید حتی اختلاف قیمت چند برابری را به همراه داشته باشد.

فروش لیفتراک-سایت لیفتراک برادران

انواع لیفتراک و قیمت آن ها

لیفتراک را می توانید در مدل های گوناگون آن تهیه کنید که شامل لیفتراک های برقی، بنزینی، گازسوز و یا دوگانه سوز می شود. هریک از آن ها، ویژگی ها و مشخصات مخصوص به خود را دارند. معمولا افراد در محیط های بسته از لیفتراک هایی استفاده می کنند که دود و بو ندارند تا حس بدی را به فرد استفاده کننده منتقل نکند. در ساختار لیفتراک های برقی هم از باتری استفاده می شود. بنابراین باید باتری از قدرت کافی و مناسبی برخوردار باشد تا بتوان استفاده مناسبی از این دستگاه داشت.

باتری های ژاپنی معمولا در گروه بهترین باتری ها قرار دارند که می توانند طول عمر خوبی را به نمایش بگذارند. این باتری را می توانید در کشورهای مختلفی همچون ایران پیدا کنید و باید بدانید که طرفداران بسیار زیادی دارند. پس قیمت باتری هم در لیفتراک های برقی می تواند بر روی قیمت نهایی موثر باشد و آن را با تغییرات قابل توجهی روبرو سازد. نوع موتور به کار رفته هم اهمیت دارد و مهم ترین موتورهایی که در ایران، مورد استفاده قرار می گیرند شامل پرکینز، میتسوبیشی و نیسان می باشد.

به نوع تایر به کار رفته در ساختار لیفتراک هم توجه کنید، بسته به این که اورجینال هستند و یا در حالت توپر قرار دارند، متفاوت می باشند. همین موضوع هم می تواند عاملی در تغییر قیمت ها باشد. پی شما می توانید انواع لیفتراک را با قیمت های متفاوتی بر اساس نوع قطعاتی که در ساختار آن ها به کار رفته است و سایر موارد، خریداری کنید.

لیفتراک ها و نوع سوخت موتور

پیشتر بیان کردیم که لیفتراک ها را همراه با موتورهای گوناگونی تولید می کنند و هر نوع از موتورهای موجود، سوخت مخصوص به خود را نیاز دارند. این سوخت شامل برق، بنزین، گاز و دیزل می باشد. پس لیفتراک ها بر اساس نوع دسته بندی موتوری و همینطور نوع سوخت خود به دسته های ذیل تقسیم می شوند و عبارتند از:

خرید لیفتراک- فروشگاه لیفتراک برادران

  • لیفتراک گازی

لیفتراک هایی که با عنوان گازی به فروش می رسند، از گاز پروپان و یا LPG بهره می برند. از آن جایی گاز یک سوخت تمیز محسوب می شود، می توانید از این لیفتراک در محیط های بسته نیز استفاده کنید. البته از لیفتراک گازی نمی توان در محیط های سرد و خشک استفاده کرد زیرا کارکرد لیفتراک با مشکل روبرو خواهد شد.

  • لیفتراک دیزلی یا همان گازوئیلی

نوع سوختی که در لیفتراک های دیزلی به کار برده می شود، از نوع گازوئیل است. بخارات و مواد سمی این سوخت در فضا پراکنده می شود، پس یک گزینه نامناسب برای فضاهای بسته به شمار می آید. اما این دستگاه ها از سرعت بالایی برخوردارند، بنابراین اگر کار و فعالیت شما، زمان و سرعت را در وهله اهمیت قرار می دهد، این لیفتراک می تواند به خوبی برای شما کارایی داشته باشد.

  • لیفتراک های دوگانه سوز

ترکیب گاز مایع و بنزین می تواند لیفتراک های دوگانه سوز را فعال کند. این نوع از دستگاه ها، قیمت پایین تری نسبت به سایر لیفتراک ها دارند. همچنین می توانید از آن در هر نوع محیط باز و بسته نیز استفاده داشته باشید و کارایی مناسبی هم دارا است.

  • لیفتراک برقی

با توجه به نوع کارکرد آن و نداشتن آلایندگی، می توانید از این دستگاه در محیط های بسته، نهایت استفاده را داشته باشید. بنابراین لیفتراک های برقی با عنوان دوست محیط زیست شناخته می شوند. هیچ سر و صدایی ندارند و ابعاد کوچک تری در مقایسه با سایر انواع لیفتراک ها دارند.

  • لیفتراک بنزینی

نوع دیگر لیفتراک های موجود، بنزینی است که سوخت گرانی دارد. همچنین می تواند آلودگی هم به همراه داشته باشد، به همین دلیل آنقدرها مورد استقبال قرار نمی گیرند و طرفداران این نوع از لیفتراک ها نیز کم می باشند.